DocPlus® Notificări permite adăugarea de certificate, avize, documente care au un termen de valabilitate și necesită atenționare, prelungirea valabilității prin acțiuni specifice, înaintea expirării termenelor.
Proiectată inițial ca un suport de centralizare rapidă a documentelor companiei care au termene de valabilitate clare și urmărirea acestora, s-a extins cu noi funcții pentru a ține sub control într-un mediu centralizat toate documentele companiei la care riscul de trecere a expirării datei valabilității este extrem de mare. Notificarea persoanelor responsabile cu un număr de zile, luni înaintea expirării ajută compania să reînnoiască în timp documentele, să fie proactivă, să nu rămână informația într-o agendă la un angajat care a uitat sau a plecat din companie.
Cu atât mai mult este utilă, atunci când certificatele, avizele, provin din diferite departamente, sunt multe persoane implicate, există locații multiple.
Este în primul rând un instrument managerial, responsabilitatea păstrării unor documente în termen este un aspect ce ține de afacerea în ansamblu.