+4031 80 54 255
|
office@fiveplus.ro
Facebook
Linkedin
YouTube
Instagram
DocPlus
®
DocPlus
®
Basic
Agenda Contacte
Circuitul documentelor
Librării de documente
Avizier
Organigramă
DocPlus
®
Enterprise
CRM Proiecte și oportunități
CRM Oportunități
Evidență Contracte
Emitere Facturi
Registratura electronică
Resurse Umane
Notificări
Managementul Calității
Decizii Interne
Inventar
Tehnologie
Digitalizare
Referințe
Despre noi
Contact
Loading...
DocPlus
®
Basic
Agenda Contacte
Asigură centralizarea datelor de contact ale tuturor partenerilor și persoanelor de contact cu care se interacționează
citește mai mult
Circuitul documentelor
Permite automatizarea aprobărilor interne, monitorizarea proceselor interne de lucru, documente care necesită informare, aprobare.
citește mai mult
Librării de documente
Biblioteca de documente, Discuții tematice, Documente colaborative create pentru a centraliza informațiile de interes comun
citește mai mult
Avizier
Centralizează informații generale, utile pentru orice persoană din cadrul organizației
citește mai mult
Organigramă
Utilizat de către departamentul de resurse umane și de către management, fiind integrat cu diverse module DocPlus
citește mai mult
Solicită Ofertă
Da
Am citit si sunt de acord cu
Termenii si Conditiile*
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii
×