Inventar

DocPlus® Inventar oferă un cadru unitar pentru evidențierea bunurilor companiei, mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar. Este, mai mult, un instrument de organizare internă pentru a localiza bunurile companiei, a desemna responsabili pentru acestea, a cunoaște mișcările în timp a lor atunci când sunt transferate către alte persoane.

Informațiile suplimentare privind data achiziției, termenul de garanție oferit, valoarea de achiziție, perioada de amortizare, permit identificarea exactă a stadiului în care se află, ținerea sub control, a bunurilor și a documentelor specifice acestora (calculatoare, utilaje, mobilier, licențe software, telefoane, echipamente de lucru etc.).

Beneficii DocPlus Inventar

  • Aplicația oferă un cadru unitar și standardizat pentru gestiunea bunurilor companiei și mișcarea internă a acestora
  • Se pot evidenția mijloacele fixe, obiectele de inventar pe locurile de amplasare a acestora
  • Permite adăugarea de informații suplimentare pentru a oferi date detaliate precum data și valoarea de achiziție, termenul de garanție, certificatul de garanție, perioada de amortizare și valorile rămase de amortizare, legătura cu alte bunuri
  • Asigură notificarea persoanelor responsabile privind expirarea garanțiilor
  • Se pot identifica prin rapoarte bunurile pe locații, la ce persoane sunt în gestiune
By |octombrie 8th, 2018|Comentariile sunt închise pentru Inventar