Decizii Interne

Orice organizație este guvernată de comunicări și decizii, managementul acesteia având la dispoziție instrumente pentru a coordona activitățile, deciziile făcând parte inclusiv din zona legislativă a organizației.
O decizie poate fi tipărită și pusă la un dosar cu semnătura olografă. Modul cel mai simplu și controlabil de înștiințare de către management asupra deciziilor conducerii este prin intermediul unei soluții informatice.

DocPlus® Decizii Interne este o aplicație care răspunde în primul rând cerințelor legislative cu privire la informarea corectă a angajaților în legătură cu diverse proceduri și activități legate de serviciu ca de exemplu stabilirea și comunicarea perioadelor de concedii, cu privire la regulamentele de ordine interioară, numiri in funcție etc.
Trimiterea deciziilor și informărilor către personal prin intermediul aplicației reprezintă pentru management metoda cea mai facilă și mai ușor de controlat.
Sistemul permite crearea și transmiterea deciziilor chiar și atunci când managerul responsabil nu se află la birou.

Aplicația Decizii Interne permite crearea și transmiterea deciziilor interne în organizație, a notelor și a comunicărilor interne. Un aspect important îl reprezintă capabilitatea aplicației de a păstra în istoric informațiile cu privire la data la care angajații au accesat documentul și au luat la cunoștință, informații necesare în cazul unui control.
Fiecare decizie sau comunicare făcută prin intermediul aplicației duce la scăderea cheltuielilor de tipărire a informației și a timpului pierdut de fiecare angajat pentru a se deplasa la secretariat și a semna pentru luare la cunoștință; persoana desemnată să se ocupe de această activitate va avea un control eficient a deciziilor transmise, de la redactarea sa până la informarea personalului și luarea la cunoștința.
Riscul pierderii documentelor semnate este astfel înlăturat, putând fi consultată oricând aplicația pentru obținerea de informații privind deciziile. Persoanele nou angajate vor avea de asemenea la dispoziție imediat, prin aplicație, acele decizii și informări care le sunt necesare pentru desfășurarea activității, fără a mai depinde de disponibilitatea altor persoane pentru a putea intra în posesia informațiilor.

Beneficii DocPlus Decizii Interne

  • Permite crearea unor documente care conțin decizii interne și difuzarea acestora către personal, fiind posibilă adăugarea de documente electronice ca atașament (fișiere, documente scanate)
  • Oferă control pentru transmiterea deciziilor numai de către persoanele care au dreptul de a emite decizii
  • Asigură evidența accesului utilizatorilor la deciziile transmise pentru un control al “luării la cunoștință” de către angajați
  • Fiecare decizie sau informare emisă va avea un număr unic de ordine în registrul de decizii, putând fi consultată la un moment ulterior
By |octombrie 8th, 2018|Comentariile sunt închise pentru Decizii Interne