Loading...

DocPlus® Enterprise

Registratura electronicăAsigură înregistrarea standardizată a documentelor de intrare/ ieșire din organizatie, interne, permite clasificarea și repartizarea acestora
citește mai mult
CRM Proiecte și oportunitățiSoluție robustă de gestionare simplă și eficientă a proiectelor și a oportunităților de vânzări
citește mai mult
CRM OportunitățiCentralizarea și ținerea sub control a oportunităților de afaceri, activități desfășurate, documente
citește mai mult
Evidență ContractePermite înregistrarea, evidența, regăsirea și urmărirea informațiilor referitoare la contractele companiei
citește mai mult
Emitere FacturiOferă un suport util pentru emiterea facturilor, personalizarea și urmărirea acestora, obținerea de rapoarte manageriale extrem de clare
citește mai mult
Resurse UmanePermite administrarea Dosarelor de Personal și a informațiilor specifice acestora, acces rapid la datele angajaților
citește mai mult
NotificăriAtenționarea persoanelor responsabile referitor la expirarea documentelor care necesită reînnoirea valabilității (cerificări, avize, licențe)
citește mai mult
Managementul CalitățiiPuternic instrument pentru crearea și menținerea unui mediu de lucru standardizat, ținerea sub control a documentelor sistemului calității
citește mai mult
Decizii InterneRăspunde cerințelor legislative cu privire la informarea corectă a angajaților dar și o centralizare a deciziilor companiei
citește mai mult
InventarEvidență clară a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar, atenționare legat de garanții, loc de gestiune
citește mai mult